20120704 naver

 

[120704 SUNGMIN NAVER BLOG UPDATE] Title: Thank you!^^ 


These gifts, how did (you) know I have a musical rehearsal today.. Thank you very much. Other actors were also thankful and wanted to tell that we ate well~ And, fans have sent a lot of foods many times before. I also wanted to take a photo and upload it but I was busy with practicing so I couldn't. I'm so sorry~ I'll reward your cheering and expecting from me with good performances~ Fighting!♥ Translated by: Petit and Cheryl (@winesdrop)   

 

標題: 謝謝!  ^^

這些禮物, 你們怎麼知道我今天有音樂劇的練習...

太謝謝了

其他演員也很感謝  並且要告訴你們我們有好好吃了~

還有, 大家(粉絲們)之前也送好幾次食物

我也想拍照並且上傳

可是我因為忙著練習   所以沒辦法

我真的很抱歉~

我會回應你們的應援  並請期待我優秀的演出~

Fighting!♥

(小萍不負責翻譯)


min 0704 blog (cr:李晟敏吧)


我是依 @winedrop 的英譯翻中的

看了晟敏吧的翻譯

怎麼差這麼多啊!!!  黑線.jpg   

算了

反正都是晟敏謝謝大家的應援  表示會努力認真演出的

好  就這樣~   點頭.jpg    (完)

arrow
arrow
    全站熱搜

    林小萍 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()